Dansac, update van de verklaring met betrekking tot de COVID-19 pandemie

• 9/04/2020
  • Corporate

Beste klanten en partners, we zijn er nog steeds voor u.

De dagelijkse situatie en behoeften gerelateerd aan de verspreiding van COVID-19 blijven zich ontwikkelen en brengen ons allen unieke en individuele uitdagingen. We delen uw vele bezorgdheden en doen er alles aan om er steeds voor u te zijn en u een antwoord te bieden op al uw vragen.

We geven hierbij graag een antwoord op enkele belangrijke vragen:

•  Op dit moment zijn we volledig operationeel en we verwachten niet dat de pandemie enige invloed zal hebben op het uitleveren van onze stomamaterialen aan onze huidige gebruikers of anderen die hier nood aan hebben.
  •  Onze klantenserviceteams kunnen van thuis uit te werken, zodat ze zichzelf kunnen beschermen terwijl ze beschikbaar blijven om te reageren op uw productvragen en overige behoeften.
  •  Onze productiefaciliteiten in Denemarken, India, Ierland, Litouwen en de Verenigde Staten blijven hard werken om aan de voortdurende bevoorradingsbehoeften te voldoen. We hebben veel Amerikaanse en Europese aanbevelingen voor ziektebestrijding en -preventie en lokale overheidsrichtlijnen ingevoerd om onze medewerkers te beschermen tegen besmetting terwijl ze blijven werken in onze faciliteiten.

“Onze bedrijfsmissie, gericht op het dienen van anderen, is des te belangrijk in tijden van crisis", aldus V. George Maliekel, Hollister Incorporated President en CEO. “Onze prioriteiten tijdens deze wereldwijde pandemie zijn tweeledig: we moeten in eerste instantie voor onszelf, onze dierbaren en mekaar zorgen, zodat we op onze beurt vervolgens ook voor onze klanten kunnen zorgen, die elke dag op ons vertrouwen.”

We blijven de COVID-19-situatie nauwlettend volgen en zullen waar nodig nieuwe ontwikkelingen delen.

Indien u vragen of bezorgdheden heeft, neem dan contact op met uw lokale klantenservice op het nummer 010 23 04 78 of dansaccontact@dansac.com.